12/4

Skolstart = fuck.


Jag har varit på något så konstigt humör idag så det är sanslöst?! Inte så konstigt egentligen, but I tell you:
1. Jag vaknade och insåg att det var skola idag som gällde, opepp
2. Gillar att lyssna på Laakso i solljuset och lämnar tillbaka Harry Potter
3. Kommer till skolan och träffar Camilla och några kulturare, fina människor <3 :)
4. Sen kommer de, "party-gänget" (no names men jag tror ni vet vilka det är). Och jag fylls av någon form av iritation, känner den där konstiga känslan i luften. "GAAAAAH KAN NI INTE BARA SLUTA MEN DEN DÄR FALSKHETEN, SLUTA TA MIG SÅ FÖRGIVET?!?!" - skrek det i mitt huvud. Jag vet inte om det är någon form av utfrysning, jo det är det någon form är det men frågan är om den är medveten eller omedveten? How knows, det är inte snällt i alla fall. Och jag vet att jag egentligen inte borde lägga ner min tid och ork på att bry mig om dem, men det är svårt. Idag har jag bara kännt att jag vill fly iväg, till London till exempel och skaffa mig kompisar där som man kan åka till då och då, London in my <3 :) Men jag gissar väl att alla känner såhär någon gång ibland?
Ber om ursäkt om mitt humör har gått ut över någon av mina fina kära vänner <3
5. Gick och tittade på gitarr på Musikbörsen idag, det var roligt. Sen spelade jag trummor också, visst är jag en duktig elev Alva? ^^
6. Åkte och spelade piano idag, det är alltid lika mysigt. Kan hela Alla turca nu (Morzart) och ska börja spela Monskenssonaten (Beethoven).
7.  Är det bara jag eller har vi inte konstant plugg-veckor fram tills sommarlovet nu? SO MUCH TO DO!? Jag ska ta tag i det nu, plugget tills i morgon i alla fall.
8. Ska testa att beställa biljetter till Tyslkand ikväll. Hoppas att det går bättre den här gången

Där satt den som sagt:




Hihi :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Madde

Alla känner nog så. Därför: Jag ska söka till folkhögskolan på gotland och söka till barnpedagogik. Jag ska bli lågstadielärare! Och ni ska komma och besöka mig:D

2010-04-12 @ 21:49:03
URL: http://hellosweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0