15/4-10

Tycker att det finns så att det blir över, skolarbetes messigt alltså. Det är väl "bara" att fokusera på det hoppas att tiden går snabbare och blund - ibland är det okej att blunda. Jag drog en sväng till Björke idag och hälsade på Beck och mina blivande bandmedlemmar Veronica och Linnea. Jag fick sitta med dem på deras musiklektion, sen gick vi iväg till bibloteket - allmät taggade (!!!!) tills på söndag då första repet äger rum! :D Gick upp till Folkunga och hade historia, 15 av 15 på senaste läxförhöret är inte fy skam. Brottades lite med mina egna tankar - SLUTA!? Gick upp och drog ut lite ackord + text tills på söndag innan pappa kom med bilen. Dagens vuxenpoäng jag körde inne från stan och ut till landet! (Jag har aldrig kört inne i stan förut, så cred till mig! ^^) Det var roligt. Efter en mycket energirik (...) middag satte jag mig med ipoden på cykeln och delade ut resten av Linköpingsposten. Det tog bara en timme och tjogo minuter, daaaam!

Jag har mailat politikerna nu - har ställt tre frågor till respektive parti ang. hur vården styrs. (Samhällskunskap B - det hänger BARA på HALVA BETYGET!?). Det kurrar i magen. Jag la upp mitt ordspråk "den som inte kan vårda sina blommor ska inte blommor ha" på facebook, jag får ta smällen om någon skulle ogilla det. Men jag själv tycker att det ligger i alla fall lite sanning i ordspråket. Do you?

Borde kolla över lite recentioner på första Harry Potter på engelska. Först lite Krunegård på tillvaron:


Aldrig mer, aldrig mer, aldrig mer, aldrig någonsin mer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0