16/4-10

JAG ÖVERLEVDE VECKAN?! - Grattis till mig!

Vaknade för tidigt men satte mig och åt frukost framför tv:n. Tänkte göra någon nytta men soffan var alldeles för mjuk och trevlig. Lektionerna gick väl ganska snabbt, skrev en book report på engelskan och försökte räkna matte med plutten - highfive! Chillade med Karro och kulturarna fram till utvecklingssamtalet - de är allt trevliga kulturarna, me like. Ja utvecklingssamtalet gick bra, hög närvarå och inga IG-varningar! Nice! :D Dock tycker hon att jag ska sträcka på mig mer och ta för mig - inte så lätt alltid men hon rätt i det. Klockan 15.00 mötte jag Camilla på Elsas, vi pratade med någon tjej där som sa att vi fick ha vårat PA där i höst - SKITBRA! PEPP! :D

Åkte hem och fixade lite taco, sen var det iväg till ICA och handla mat åt mormor och morfar, sen kör. Ett trevlig gäng de där Cantus. Det är bara två veckor kvar nu, sen smäller det - ungdomskörsfestivalen i Linköping! Hoppas på bra väder så man kan chilla ute i värmen i parken med en glass i handen. Klockan 21.00 sjunger vi vårsånger någonstans i Linköping. På lördag sen (den förste maj) sjunger vi klockan 18.00 i Domkyrkan - min kör + 200-300 andra körsångare. Körde hem ifrån kören, sen skjutsade jag lilla syster till Kriss - ska hämta henne snart här men innan dess borde jag ta en kvällsis macka. Sms:at lite med Sally nu på kvällen och facebook:at med björke Linnea - längtar tills på söndag, vill komma igång med att repa!

Imorgon ska jag plugga, måste plugga - *försöker hitta struktur*

Något som får en att skratta en fredagkväll när klockan börjar närma sig tio:


x)

Kommentarer
Postat av: Alva

Låter som om du haft en bra dag ju! Bieber fever - me liiiike!!

2010-04-16 @ 22:46:26
URL: http://healthylifeofalva.blogspot.com/
Postat av: Nilla

Tills jag loggade in på facebook i alla fall, du är bra Alva :D <3

2010-04-16 @ 23:22:33
URL: http://facenilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0