17/4-10

Dagens väder: Blåsigt, men solen börjar titta fram lite
Dagens plugg (än så länge): Historia - skrev av de sidorna vi har tills på tidag sen kopierade in allt i google-translate.
Dagens insperation:  Mando Diao, The Beatles och Elvis Presly.
Dagens pepp: Repa med Folkö imorgon! :D
Dagens opepp: Mitt stökiga rum som inte städar sig själv och lite jobbiga människor på facebook - ser saker jag inte vill se
Dagens film:  Vet inte än men jag tror att det blir någon musikal ikväll
Dagens vuxenpoäng: Jag har fixat med papper ang. min lön till både skatteverket och Swedepress + påbörjat två pärmar där alla "vuxen papper" - DUKTIG! ^^
Dagens "det hade hon i alla fall rätt i": Jag borde sträcka på mig mer och stå på mig....jo det är fan sant.
Dagens i-landsproblem: Jag skulle gärna villja spela gitarr och träna
Dagens ordspråk: Äta bör man annars dör man - vilket jag kommer göra snart om jag inte går upp och käkar!
Dagens låt:


Puss

Kommentarer
Postat av: Madde

Stortummen upp på den låten!



Sikken tur att du bara var förvånad då^^ Kanske blir nått av;)

(jag snakka om fotograferingen nu)

2010-04-18 @ 22:15:41
URL: http://hellosweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0