2/4-10

HejYoYo!

Tro det eller ej men jag har bloggat i två år fast för två år sen - logiskt? Ja. Eh. Varför jag slutade? Bra fråga. Men jag kan gissa på att det berodde på mitt "past" som fortfarande berör mig på olika sätt. Jag antar att alla har ett past, något/någon som ligger kvar och gnager i huvdet och i hjärtat på en.


Det kanske skulle vara trevligt att få en presentation av vem jag är, men vi lär nog känna varandra under tidens gång. ^^

Känd för: tycker att alla människor är lika mycket värda, pop är bra musik, min buss går varannan halvtimme, övning ger träning och för att tala i koder - ni kan tycka att jag är jättekonstig eller så finner ni det underhållande

Börjar blogga igen som min 18 års - grej :D
Ja tro det eller ej men idag fyller lilla jag vuxen, eller i alla fall 18.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Woho!

Tycker det är jättekul att du bloggar, jag följer! :D

2010-04-02 @ 20:51:19
URL: http://sunandstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0