24/4-10

Chill.

Det blev en riktig lyckad kväll igår, jag Linnea A och Karro i en lägenhet med lite Elsashus folk. Kir, dans, kramar, skratt och flum. N I C E ! Kommer du ihåg något från hemresan Linnea? x) Jag gör det i alla fall, tyckte lite synd om tjejen i busskuren som fick stå ut med vårat babbel (och dansade?) Mycket trevlig och det gör vi gärna om igen!

Vaknade ganska tidigt ändå, kände en balans i kroppen efter frukosten. Det blir en jävla fart på mig om man säger "åka till/köra" ect. så jag fick köra hela familjen till stora staden. Köte en ny t-shirt, blå med lila text där det står Every day is a happy day - får intala mig det nu de sista veckorna, det kanske är lättare att komma ihåg om det är skrivit över min överkropp (?) Körde hem från stan sen till mormor och morfar och hem igen - det är roligt att köra bil hihi.

Nu är jag trött. Jag måste städa. Och plugga. Får besök av en tysk, en nya zeeledsk och en svensk i morgon. Tanken var att jag skulle visa dem Pickhults stolthet Cloetta men de har inte öppet på söndagar. Så det får bli glass vid den exsotiska kanalen istället. Lyssnar igeonom Johnossis nya album Mavericks  som släpps i maj (tror jag?) - thankts to YouTube! Låter lovande och att vi ska se dem den 3 maj på Skivlagret, pepp!

Jag vill träna, springa och göra lite armhävningar - men det hinnar jag inte med nu. Min säng är oförskämmt mjuk, jag måste få saker i ordning nu.

Kthxbye!

Kommentarer
Postat av: Maddeq

Hellu! Vad kul lät som att ni hade igår. Synd att kina mat är så gott!



Men varru inte för bakis för att köra? Du vet väl att du kan bli tagen för rattfylleri även dagen efter? :P Haha! Du måste köra bra nu förtiden :D Pakera du i pakeringshus?

2010-04-24 @ 21:07:55
URL: http://hellosweet.blogg.se/
Postat av: Nilla

Hahahaha. Jo jag tänkte på det! xD Jag har inte parkerat i ettt parkeringshus än. Har du? :D

2010-04-24 @ 21:32:16
URL: http://facenilla.blogg.se/
Postat av: Linnea

Haha, ja det gör ja;) så ingen fara med det. Mådde prima på morgonen sen också. Hade en jätebra kväll verkligen, helt enkelt. Ska väl skriva till honom på facebook, har du gjort det?

PUUSS

2010-04-25 @ 10:35:17
URL: http://chokladpralinen.blogg.se/
Postat av: Nilla

Jag tackade för gårdagen och han sa att vi var välkommna igen, nice :) Men skriv du också Christofer Belling heter han. LÄGG UT BILDERNA PÅ FACEBOOK ÄR DU GULLIG! ^^ ;D Puuuuuuuuss

2010-04-25 @ 19:05:24
URL: http://facenilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0