25/4-10

Saningen är att jag bara låg och såsade i sängen hela kvällen igår.....eh. Plockade lite från golvet men sen fick Åh Herregud med Jonas Gardell hela min uppmärksamhet fram tills jag slockade för dagen. Vaknade vid halv nio idag, åt min fruksot och började städa. - Det är ganska märkligt att jag inte kunde vara så strukturerad igår? Men idag? Werid.

Fick besök av min favorit tysk Kathi vid klockan ett. Tog en härlig vårpromenad till kanalen och tog lite bilder. Underbart väder idag, jag frös inte änns - vårvärme på landet! Sen tog vi med Kathi till the city of Ljungsbro och hämtade lilla syster på tennisen - jag fick köra bil, score :) Min kära vän Johanna kom och fikade med oss vid tre (vi hade redan börjat hihi). Vi såg våran film som jag och fyra till gjorde i nian - gammel Knopper?, MAN KAN INTE HETA GAMMEL KNOPPER!? Vi tittade runt lite på YouTube (charlieissocoollike) och fikade lite till. Eller det var mer JAG som fikade och åt - jag har varit konstant hungrig idag. Om ni skulle ha varit med mig i helgen skulle ni tro på att jag äter hela tiden - jag lovar. Det var en gång en tysk, en svensk och en Nilla - för att göra en lång historia kort x)

Random - en bok som jag ska läsa i sommar är Paper Towns av John Green.

Okej. Nu ska jag fokusera och förhoppnigsvis vara så strukturerad som jag var i morse. Psykologi ska göras och historia om jag orkar. Sen ska naglarna klippas och öva gitarr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0