27/4-10

Okej. Idag har en ilska växt inom mig, det är ett mycket anurlunda fenomen jag har bara varit så less på vissa. Gaaah?! Ibland är det svårt att skärma av. Men som tur är hade jag trevligt sällskap till Karamello - dock blev det ingen glass men jag och Fiski gick till H&M och kollade runt. Sen drog vi till Cubus där hade de 30% på ALLA kläder! Nice! Jag hittade ett par nya byxor - blåa, shopping turen med Fiski fick tankarna i andra banor. Ringde pappa vid halv fem och frågade om han hade mina övnigskörspapper i bilen, det hade han inte så han fick skjutsa mig för ovanlighetens skull. (Nu ska allt ligga i bilen, man vet ju aldrig när jag dyker upp och vill köra ^^).

Tog en varm dusch så nu sitter jag här och känner mig ren. Ringde Bjröke-Linnea och pratade av mig, väldigt befriande och trevligt. Folkö <3 Imorgon väntar psykologi prov och en hel del rep inför konserten  som äger rum om lite mer än en vecka. 

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0