29/4-10

Inte så dålig?

Tror att nationella i engelska gick helt okej, jag kände att jag hade gjort mitt bästa. Vad mer kan jag göra? Det var i alla fall trevligt att chilla med kulturarna + Madde + Linnea A efter provet. :) Matten var dock en mindre rolig upplevelse efter lunch...

Svenskan direkt efteråt är en typiskt lektion som man bara sitter av tiden på - svenska B vad är det egentligen? Ett skämt? Det beror lite på vilken lärare man har kanske.

Jag och Madde gick och hade hålltimme på stan, vi köte varsin choklad och gick och chillade runt på Björke och hade det trevligt med bandet. Och i morgon blir det mer mys med Foklö direkt efter matten som är första och sista lektionen, nice! Ska bli skönt att andas ut efter den här veckan. Det är inte så långt kvar och jag får väl lida mig igenom resten. Jag vill göra lumpen snart.

Testade på att göra 9:ans klurigaste musikuppgift med syster och henns kompis, det var roligt ^^ Det var helt okej att dela ut reklam idagens väder. Nu måste jag packa, peppa peppa peppa peppa!

Sitter och lyssnar in min ny inköpta skiva "Prinsen av Peking" med Markus Krunegård, gillas. Imorgon har jag sovmorgon till 11.40 men jag måste upp och seriös plugga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0