4/4-10

Söndag?

Vid 11-tiden sjöng jag och en liten skara ur kören Cantus Vretensis. Vi var sex stycken, yeah. Men det rullade på ändå. I publiken satt Anna, Tomas, Hilma, Fhilip och David de gammla rävarna, kul att se dem. En relativt lugn söndag i min vardag. Läste lite Harry Potter (in English) och musik:ade mig i allmämhet, mys.

Något som var olikt min vardag var att jag satt bakom ratten för första gången på jag vet inte hur länge, kul var det i alla fall! Skjutsade hem lilla syster från träningen och skjutsade mamma och pappa till och hem från mormor och morfar. Vuxen poäng!

På kvällen umgicks jag med mina föräldrar framför Jesus Christ Superstar. Åh den musikalen ger mig så mycket minnen, på gott och ont. November 08 där.

Random - i vissa kalendrar kalendrar finns det olika ordspråk, citat, talesätt ett per vecka som ni kanske känner till? Jag vet inte vad det är, men jag tycker att det är jätteintressant/roligt/mysigt att sitta och läsa sånna. För vissa är som sagt "så jävla sant" som jag brukar säga när jag hittar något som stämmer in väldigt bra. Är det bara jag?  Så jag tycker att vi avslutar dagens inlägg med ett sådant.

Att våga är bara att mista marken för en stund. Men att inte våga fast man vill, är att förlora sig själv och mer där intill. -Adolphson och Falk

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0