5/4-10 kväll

Det var inte tårta utan kladkaka med varma hallon och glass! :') Mumms! Jag och Beck chillade i allmänhet, sen sa jag åt henne att måla så då målade hon av mig, (finns på facebook). Vi spelade lite tv-spel också - tufft.

Dagens vuxenpoäng då? Hum ja du det måste nog vara att jag är nästan klar med Psykologin. Hur långt blev erat arbete? Mitt blev ungefär två sidor i Word, för lite? Hittade en sida med en massa roliga (konstiga) fobier, till exempel:
* Anglophobia - Fear of England, English culture, etc. - det går inte, England in my <3
* Ambulophobia, Stasibasiphobia, Stasiphobia - Fear of walking or standing (?)
* Bibliophobia - Fear of books - tror ni att läraren accepterar att man inte har gjort vad man skulle om man säger det? x)

GUD VAD HUNGRIG JAG BLEV HELT PLÖTSLIGT! - (Hahaha, Karro hade rätt, det är mycket roligare att skriva med stora bokstäver, folk tror att man skriker xD )

Jag tänkte ladda upp den där bilden här nu men det verkar inte fungera, attans. What to do? Avsluta med något talesätt om livet kanske?

Livet kan endast förstås i efterskott, men måste levas i förskott. - Sören Aabye Kierkegaard


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hahahah ofta rädsla för England! :O Det är ju världens näst bästa land!! (Efter USA) (A)

2010-04-06 @ 11:37:13
URL: http://sunandstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0