6/4-10 (nära döden upplevelse)

JAG KAN KNAPPT FATTA DET, MANDO DIAO SKA SPELA PÅ GRÖNALUND DEN 4 JUNI KL 20.00!!! JAG ÄR OFÖRSKÄMMT GLAD, TÄNK ATT JAG SKA FÅ SE DEM INNA DE LÄGGER AV! :D - Hoppas någon vill gå med mig?  *Hoppas hoppas*

Idag har jag fikat med Cantus Anna, mycket trevligt. Vi pratade gamla Cantus minnen och chillade i allmänhet. Sen bar det av hem till Håkan där vi skulle ha styrelsemöte - vuxenpoäng! ^^ Det visade sig bland annat att jag och Sanna ska vara huvudansvariga under körresan - det vill säga att det är vi som ska ta hand om de små barnen och se till att ingen river stället där vi ska sova. Ansvar. Körde hem, det gick bra. 

Imorgon ska jag dela ut reklam, vilket party. Ska även fika med Mr A - nervös.

Kan. Inte. Släppa. ATT MANDO SKA SPELA PÅ GRÖNALUND! Hehe ^^ :D

Puss och kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0