9/4-10

Grattis pappa! - en vecka efter min födelsedag så fyller pappa år.

Igår var en mysig dag ändå. Jag gick upp tidigt och satte mig på cykeln och delade ut det resten av reklamen - det är trevligaste är att dela ut reklam när det är ljust ute och så slipper man tänka. Bara lyssna på musik och trampa.

Mamma och jag tittade på lite musikal. Sen åkte jag till stora staden, träffade cool-Alva på bussen (igen! :D) och vi bestämmde att vi ska ses klockan 15 imorgon, te och partydance :'D Hoppade på en buss ut till landet där satt Björke-Linnea. Det var så roligt att se henne igen, vi pratade på under hela resan. När vi var framme i Skeda Udde (en hållplats för tidigt) kom Veronica och mötte oss, kul att se henne igen också! Och det var roligt att se Madde också när vi väl kom till huset. Vi drack te och pratade. Innan filmen tog vi varsin cider (som jag hade köpt, för det kan jag göra nu hehe ^^) och bestämmde att vi ska starta band! :D Jag har viljat starta band sen högstadiet (a) Äntligen, det kommer nog bli übernice!

Filmkväll var det och vi såg Fantom of the Opera och åt chips och popcorn. 5 av 5 mysfaktorn. 21.11 åkte jag och Björke-Linnea hem. Vi pratade hela bussresan hem också - en väldigt trevlig och klok människa att prata med!

Om 40 minuter ska jag ta bussen in till stan och träffa Kathi, så jag ska duscha nu.

Ikväll väntar kör och sen iväg igen då väntas vin och annat trevligt.

I kind of need you right now. <3

Puss

Kommentarer
Postat av: Alva

Jag är super laddad inför te mys och partydans imorgon! =) /Cool Alva x)

2010-04-09 @ 09:30:04
URL: http://healthylifeofalva.blogspot.com/
Postat av: Madde

Ojoj! Vin var det ja:O Får du det? Du som bara är lilla barnet ;) hehe men gott äre^^

2010-04-09 @ 16:35:56
URL: http://hellosweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0