24/8-10

Alright, det blev en helt okej dag igår. Träffade många som jag blev glada av att se och stängde ute de andra. Efter skolan gick jag och Steffe till trädgårdstorget för att prata med politikerna där i sina bodar nu inför valet. Mycket spännade. Kunde få igång en bra diskution med ett parti, deras åsikter stämmde väldigt bra överrens med mina. Tror att det försöker vära mig till partiet eftersom de bad om min mail adress. Vilket parti det var? Jo om någon har läst slutklämmen på mina arbeten "(alla människor är lika mycket värda") kan ni nog gissa vilket parti som raggade på mig. ^^ När jag gjorde min första omkörning igår med pappa blev jag stoppad av polisen på industrigatan, dock inte för omkörningen utan det var en traditonell blåsning och kontroll. Jag var nervös, hittade inte id-koret på ett bra tag. Men polisen var trevlig, hon sa åt mig att jag inte behövde stressa upp mig, sen pratade vi om övningskörning. Jag hittade id-kortet sen btw.

På kvällen såg jag på Fångarna på fortet och Time out - nostalgi! Sen läste jag igenom partiets paper som jag fick med mig hem.

Nu ska jag ge mig av till skolan snart och efter skolan ska jag besöka mitt ny jobb. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0