4/8-10

Nilla  år 1999 - extremt blyg, sitter under ett bord och håller sig mest för sig själv
Nilla  år 2010-03-08 - står in för en grupp (50 pers) människor från kanalbåten Diana och berättar för dem om Vreta kloster kyrka.
Vem kunde trott det om mig för tio år sen? No one.

Igår åkte jag till Bestorp och Cantus myste med Anna och Matilda i en lite röd stuga vid sjön. En väldigt trevlig kväll! God mat, sitta och dricka te och prata om allt mellan himmel och jord till fyra på natten känns väldigt typiskt Cantus. Det har bara blivit sex timmars sömn så jag är trött. När jag cyklade på kanalen hem sen vid två tiden träffade jag på Michaela och Therese - två av Cantus alt rävar. Så vi slog oss ner och pratade på en brygga vid kanalen. När det började regna åkte vi hem till Michaela och drack mer te. Mys!

Väl hemma har jag varit väldigt produktiv:
* Lagat middag
* Lagat matlåda
* Tvättat byxor och skojrtor - hann dock inte tvätta strumpor, vet inte när jag ska göra det.
* Börjat packa till Öland
* Städat hela huset!
* Mailt folk om på fredag, forever young!
* Planerat morgonkväll, typ.
* Burit ut sopor och de verse andra saker
* Nu kör jag en diskmaskin

När diskmaskinen är klar ska jag ha duschat och hoppat i säng.

(Kändes bra att skriva vad jag hade hunnit med).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0