1/7-10

Onödig upplysning: kör en diskmaskin sen ska jag tänka på refrängen.

Idag har jag varit otroligt effektiv, jag har i princip packat klart allt till Tyskland resan. Börjar bli lite nervös - andra flygningen i mitt liv och första själv. Men det ska nog gå bra, det gäller bara att ha delmål under resans gång så ska det nog gå med lite is i magen som man brukar säga. Ska bli super kul att äntligen få träffa min tysk igen Kathi!

Det känns som jag nämner det för alla nu förtiden och att det är det ända som jag skriver om men jag stormtrivs verkligen att jobb som guide! Tänk er dem som inte trivs på jobbet? Att gå upp varje morgon och gå till något som man egentligen inte vill göra som man kanske bara gör för att få pengar? Jag har jättesköna arbetskamrater, fick till och med ett till häfte (überkurs/fördjupning) som jag kan varva med när jag läser de andra häftena. Plus i kanten! Det börjar ta sig!

Lyssnade på Timo i förmiddags, fina minnen. Timo konsert och Folkö :'D <3 Såhär jag tycker att vi avslutar med Timo:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0