13/6-10

Det gick bra att sjunga, får se hur jag låter imorgon. Cantus sjöng utsprida i kyrkan på en sång när man började olika och sjung i olika temop och vid slutet av varje mening väntade man in varandra - snygg effekt! Det var nästan som att sjunga solo - lite otäkt! Men det gick bra. Sen har man varit taxi också, trevligt.

Nu börjar jag få lite ordning på mina biljetter. Till och från mönstrningen, till och från Öland, till och från Skavsta och till och ifrån Tyskland. Nu ligger allt på samma ställe. Mamma kom på att det vore en bra idé om vi tog fram passet och jag kom på att jag kanske borde växla pengar ehehe - koll! Vad är det mer jag ska göra?
* Växla pengar
* Sy igen ett hål på min resväska - packa den och kolla så att den inte stiger över gränserna
* Göra en slags inchekning på Ryanair att jag verkligen ska åka
* Kolla så att allt med min cykel fungerar inför jobbveckorna
* Fylla i mönstringspapper
* Kolla om det är gratis att ta ut pengar med mitt kort i utlandet - det gör jag just nu, nej jag har inte hittat något.

Fick ett random "Yippie!" meddelande från min körledare (?) Okej. Hahaha! Alright, sen ska jag se till att umgås med snälla människor också, javisst! Det är bara att säga till om ni vill ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0