15/6-10

Det var underbart kul att repa lite idag! Björke-Veronica kom ut hit till landet. Vi repade lite sen åt vi vofflor med glass. Mer rep sen gick vi ut i solen, satte oss vid kanalen på en brygga. Sommar! Jag får ta med mig gitarren upp dit en kväll här i veckan som kommer. Vem vet insperationen faller in. Veronica och jag har pratat om att skaffa en band blogg till i höst. Lagom till repa och första gigget. Vore något? Tycker jag låter som en jättebra idé.

Jag försöker ignorera att det kliar i mitt höger öga, får se hur det går. Imorgon ska jag dela ut reklam. Förhoppnigsvis i solsken och värme. Det vore trevligt. Nu ska jag umgås med mina vårdnashavare. Grattis till fröken Nessvi som klarade garderingen idag och sitt blåa bälte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0