16-6/10

De pratar där uppe barnen på övervåningen. Och de ska orka upp och vara tennisledare imorgon? Hahahaha, de verkar ha kul i alla fall, lovely. Ni vet att man får så kallade gitarr fingrar när man spelar mycket gitarr, att de liksom blir hårdare. Jag börjar få sånn hård hud i handflatorna nu, det måste vara för att jag bär lådorna med reklam (matcho!)  - som förövrigt är helt klart för den här veckan. Cyklade ut allt idag i det finna sommarvädret. Nästa vecka blir det jävligt tajt med reklamutdelningen. Ska mönstra på onsdag (om en vecka?!), tåget går 07.00 från Lkpg, det blir upp tidigt, sen är jag väl hemma runt sju åtta tiden. Kommer få cykla hela natten, sen är det mer resa och midsommar. Andas och sova vill jag också göra där i mellan, överskattat får se hur det går.

Imorgon ska jag till stan och träffa Cantus-Anna, se jag fram emot! Får se vad det blir av resten av dagen. Frida kan repa imorgon. Vet dock inte hur många andra som kan repa. Får kolla upp det där. Annars är jag öppen för förslag fram mot helgen där!

Natti natti puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0