17/6-10

Vilken härlig dag! Sol värme och snälla människor i stora staden. Åt lunch med Anna, trevligt. Hämtade ut mina hembiljetter på stationen, sen gick jag runt på stan i solskenet och väntade på att klockan skulle bli tre - Malin, som tog studenten nyligen skulle besöka arbetsförmedlingen. Träffade Karro som gick runt i värmen med sin godel-t-shirt och pratade med henne en stund. Dräglade lite på gitarrerna på Musikbörsen och Jam hehe, fina leksaker. Malin var klar på arbetsförmedlingen vid tre då tog vi en fika på Coffeehouse. Mycket trevligt, Malin ska förhoppnigsvis jobba i London i augusti. London <3 London är staden jag vill resa till igen. Det är så mysigt där och människorna är jättetrevliga.

Åt ost och skinkpaj med lilla syster på altanen i solskenet, trevligt. Eftersom som jag inte "rökhostar" länge så kan jag jobba på brännan. Bussen till mönstringen går 06.17, heeeeeey någon ska sova på bussen/tåget nästa vecka. Men på lördag bär det av till skännige, det kommer bli skitkul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0