18/6-10

En chill-fredag.

Det regnade på morgonen men mot lunch blev det soligt. Lilla syster lämnade landet idag och har för någon timme sen annlänt hos de övriga. Eftersom det var min chill-fredag idag så gick jag runt i min popiga hatt och såg popig ut, spelade gitarr och sjöng när jag hade huset för mig själv. Sommarkänsla och repsugen är jag också.

Slängde iväg ett sms till språk-Linnea och Madde som är i Grekland, de har det bra. Saknar dem. <3 Jag borde lägga mig tidigt ikväll så jag hinner upp och fixa alles till imorgon. Yes, inte ligga uppe i sängen och lyssna på bra musik som jag gjorde igår. "Mmm det här albumet är bra, jazzig och nästa album är rätt så rockig". Zzzzz.

Yes, puss puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0