21/6-10

Tänkte helt rätt som tog på sig shortsen idag. Idag hämtade jag mina betyg på Folkunga - nöjd med tanke på omstädigheterna. Slog en pling till Frida, hon är trevlig! Gick ner på stan, hälsade på en bekant. Träffade Michaela Jung. Vi satte oss och fikade, jag såg Agnes och Claire så det blev en Cantus fika. Prat och skratt och förhoppningsvis ska vi iväg på en tripp i augusti! :D Tyckte att jag såg....släpp släpp det - det är inte upp till mig längre. Inte mitt ansvar.

Fixade och donade när jag kom hem. Lagade mat, små plock och sorterade lite brev och tidnigar. Sen åt jag middag och lyssnade på musik på altanen i solen. Nice! Har mailat Folkö så jag hoppas de läser det - vill repa! Har börjat packa till mönstringen nu. Duktigt. Finns fortfarande en hel del att styra med innan de där jävligt tajta dagarna som kommer i veckan. Ska ta en kvällsis och ta tag i det.



Förstog mening av den här låten igår när de spelade live från Southside 2010.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0