29/6-10

Nu duschad och fräsch!

Tycker att jag har hunnit med ganska mycket idag. Åkte till jobbet, kom hem pluggade på fakta i solen (daaaam varmt!), åkte en snabbis till stan och åt en lätt middag med Sara G. Det var trevligt att se henne igen! När jag kom hem slog jag på Allsång på Skansen i bakgrunden och vek reklam som hade kommit. Känns bara att vara klar med den - det var bara Lkpg-posten och ett till blad så det blir bara två vändor imorgon. Nice! 

Min "to do list" börjar krympa, den kommer allt närmare min packlista. Jag måste verkligen börja packa imorgon. Men jag har några ärenden i stan som jag måste göra innan det. Bland annat ska en bikini inhandlas. Då vet ni det. Nu ska jag tänka på refrängen, puss!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0