3/6-10

Nu är jag trött. Jag gjorde svenska provet ändå och sa "mycket nöje" till min svensklärare och gick där ifrån. Men det har i alla fall varit bra väder idag! Nu kommer det vara sånna där meningslösa dagar i skolan fram tills vi slutar. Kommer få VG i historia B föresten, känns helt okej med tanke på vilket skitår jag har haft i tvåan av privata skäl. Så jävla skönt att det snart är över. Tycker att vi förtjänar lov! Jag har bara en teckenspråksgrej som jag ska göra på måndag.

MEN I MORGON SMÄLLER DET!!!!!!!!!!!!!!! :D GAAAAH, MANDO DIAO PÅ GRÖNA LUND!!!!! How awesome är inte det? :D Och som det ser ut som nu så kommer vi få bra väder, det gilla! Gaaiaiah jag är pepp på det! Jag och Frida W åker imorgon upp till Stockholm med 15.05 tåget och blir kvar där över helgen och har det bra ett tag!

Peppen är hög:



Puss puss puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0