6/6-10

Min syster har bakat en jättegod kladdkaka. ^^ Just nu sitter jag och laddar upp bilder och vidoeklipp från i helgen och Mando Diao konserten från Gröna Lund! Jag är så himla nöjd med helgen, skjukt nöjd och jag tycker till och med att jag förtjänadet det! AWESOME! Mando Diao var awesome! Det var jättespännade precis innan de skulle gå upp och sen när de gick på komm alla glada partiklar ut i hela kroppen och jag började nästan gråta! :'D DET VAR OBESKRIVLIGT BÄST! :D Vi stog tredje längst fram på vänster sida, det var öööööööös rakt igenom och en mycket Mando Diao kärlek. Och sen tog vi varsin affisch på vägen ut hihi ^^

Dagen efter shoppade vi i stora staden med Emma Öberg som gick i min klass högstadiet som nu mera går på friidrottsgymnaset, jättetrevligt att träffa henne! Sen blev det goda mat, fika och tecknad film på kvällen. Nu är jag hemma och är mycket nöjd med helgens konsert, sällskap och mina nya kläder. =) Daaam! :D

Om ni vill ha en "typ sammanfattning" se här:

Kolla även in mig på facebook, både bilder och filmklipp! :D
Rockfoto var även där
Gröna Lunds kamera ( "Gilla" Gröna Lund på facebook)
Titta på Fridas facebook också när hon har laddat upp bilderna
Och sist men inte minnst, Expressen. Jag kanske lägger upp något här i veckan, how knows.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0