9/6-10

Galet! Jag har fått tre fanmail den här veckan!? Saaaay what? Jag la ut klippen från konserten som ni kanske känner till? Sen dess har det ramlat in tre fanmail. Två från USA och en från Irland. "good you have alot of talent." "I subscribed to your channel and wish you the best of luck and keep the vids coming." Who is the awesome guitarist? Go get em girl!" =(?!) Jag tar av mössan och tackar. (Kick åt rätt håll, roligt att höra).

Jag är lite små trött. Tror att det är på grund av förkylningen, men den blev bättre efter hippiefesten igår (?). Jag ska snart gå och göra mig en kvällsis macka. YouTube är seeeeeeeegt så jag kommer inte åt någon ny musik - har inte spotify. Men jag har en ny snygg t-shirt, 50 kr på Monki den tar vi tänkte jag! Och jag har även införskaffat mig ett par nya hörlurar till min kära iPod.

Imorgon slutar min lilla syster nian, så jag ska vara en snäll stora syster och gå dit och titta på henne. Jag ska stå där i ett hörn och se rockstjärning ut. Hi ;) Det börjar kännas nu på riktigt, tvåan är över. Jag ska bara gå dit på fredag då det ska fikas och sjungas. Och jag sa inget föresten. Som min kära vän Lisa sa, höll med om när jag frågade om jag skulle gå fram och säga något Näe, nu får de fan skylla sig själva. Antar det? Jag kanske skriver något på facebook i allmänhet någon gång i sommar då får de ta åt sig eller inte. Det beror lite på hur mycket samvete de har.

VG + i  psykologi A, I knew it! Men men, Lotta tyckte att jag var väldigt duktigt (det känndes nästan som hon ville sätta MVG på mig egentligen men eftersom att jag inte hade fått ett klockrent MVG på ett prov så kunde hon inte göra så). Men bra ändå Nilla jag menar efter skit-tvåan som har varit!

OKEJ NU ÄR JAG HUNGRIG, SEE YOU!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0