10/5-10

Min kropp börjar säga ifrån - stressen ledde till magont, kallsvättningar och lite "sitta ner och peppa sig själv" innan pianot. Läget är stabilt just nu. Blev glad av att, träffa mina favorit samare, språkare och kulturare idag. Nej det är inte bara jag, det är skitmycket i skolan nu, gaaah! Chillade med Frida (sammusikaren som går i ettan men som egentligen är 92:a) innan kören, det var roligt. Osthyvel.

Jag måste få lite vuxenpoäng för det här - har kört med släp och lämnat skräp i Malmslätt? VUXENPOÄNG! :D Det gick jättebra faktiskt, backade med släpet också. Vi måste säga grattis till Madde som tog körkort idag, graaaaaattis! Vet inte när det blir dags för min del helt på den fronten, men det är kul att köra ändå.

* Försöker slå bort tankar*

Jag ser fram emot att klippa mig, vilket blir på torsdag! Det blir två flugor i en smäll, umgås med en jättehärlig kompis och en ny frisyr.

Plugga geografi och duscha? - Tror det.


Kommentarer
Postat av: sara

jag hade med ont i magen igår för att jag var så helvetes jävla stressad, man sitter och läser i sin fantastiska oliver twist och tänker att "nu, nu har jag kontroll!" och sen kommer man på att neeej det har jag ju inte jag har ju massa saker jag inte hunnit göra. underbart, jag älskar skolan! :D

2010-05-11 @ 07:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0