12/5-10 kväll

Här ligger jag på sängen och chillar. Gud vad jag förtjänar att bara ligga ner och ta det lungt - jag har bara en vända kvar att köra imorgon bitti med reklamen och jag tror att jag grejade geografin ändå! :D Duktig Nilla! Efter provet gick jag och Madde till Björke för att hämta lite anteckningar av våran pianist. Hon var inte där men sen så! (Jag ska maila alles till dig Madde). Det är sanslöst mycket som händer i skolmässigt nästa vecka och allt ska desutom vara klart i början av veckan. Och sen ska vi åka till Stockholm med kulturarna på onsdag, det gillas - det blir att umågs med basisten (ja det är du Madde ^^), språkare, samarna och kulturarna.

Nillas to do list torsdag:
* Dela ut reklamen
* Räkna matte med språkaren Ulrika som kommer över vid 10.30 snåret
* 13.50 ta bussen till staden träffa Kaaaaaaaaaaaaarro som ska klippa och färga mitt hår! - som jag har peppat hela veckan! Äntligen! :D

Nu ska jag umgås med föräldrarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0