15/5-10

Den där Folkö Linnéa tog bussen till stora staden för ungefär 40 minuter sen. Skitkul kväll! Åkte till mormor och morfar, fick middag och pratade om att köra bil. Vid kvart över fem snåret drog jag mig vidare till Cantus, vi var hela sex stycken! Känns ungefär som att ta privatlektioner, haha nja men kul har vi i alla fall. Hemma igen repade jag Folkö Linnéa bland annat The band med det där Borlängebandet Mando Diao. Awesome! Hoppas de andra Folkö(l):arna vill köra den också. Jag åt mina första svenska jordgubbar för i år föresten, vi såg filmen Upp sjuuuuukt rolig! Sen var jordgubbarna lite...slämiga, men det blev roligt ändå! Började även härda mina knogar, matcho ;) (Linnéa kör kung fu)

Jag ska snart hoppa i säng, ska se om jag ska göra något åt samhällskunskapen innan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0