16/5-10

Känns som att min lösning på problemet är alldeles för kort och simpel...? Har suttit med samhällskunskapen i flera timmar till och från. Inte undra på att jag är trött. Nilla har kört "student-styl" hela långhelgen. Umgåts med folk som hon tycker om, ätit enformig mat (när jag är hemma i allla fall xD), varit uppe...eh och sen suttit med min bärbara dator i famnen stora delar av dagarna - när jag inte var på andra äventyr. Jag ska gå och laga till något trevligt åt mig nu tror jag. Ja, jag kan inte jobba på tom mage.

Jag börjar få ångest över detta:
* Teckenspråks teori + avläsningsprov och en svenska novell ska vara utläst - har inte änns börjat!?
* Mattenationella på tisdag - som jag heller inte har pluggat till (där ska också samhällen in)
* Lägga mig i tid ikväll och orka upp till skolan tidig imorgon?

Lös den ekvationen åt mig så får ni en guldstjärna.

Agnes Eklund har namstag idag. Jag har lyssnat ganska mycket på musikalen RENT när jag har pluggat, fick lite flashbacks från Malmö. Såhär får ni något gulligt:


Gulligt. Puss

Kommentarer
Postat av: Madde

Var är det gulliga? :P

2010-05-16 @ 19:08:46
URL: http://hellosweet.blogg.se/
Postat av: Nilla

Hela musikalen! :') Alla låtarna och rollerna!

2010-05-16 @ 20:31:38
URL: http://facenilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0