19/5-10

Gud vad jag har sovit gott!

Igår hade vi mattenationella - som förövrigt kan gå och dra något gammalt över sig. Det betyder att vi fick sluta ett par timmar tidgare. Vi fick veta vad vi fick på geografiprovet VG/VG + - Nilla är nöjd. Tänkte att du är jag värd att göra något roligt resten av dagen. Jag hamnar i min soffa och sätter mig med datorn i knät och tittar på klipp med Johan Glans och lite Björn Gustavsson. Värt! Körde bil till kyrkan hämtade fyra dräkter som jag måste sy upp innan vi ska ha konsert. Reklamen levererades redan igår så jag har vikt allt.

Om ett litet tag så ska jag åkta in med pappa till stan. Vi ska till Stockholm med klassen + kulturarna. Det blir nog roligt, I hope. Jag skriver nog inte förens på fredag igen, jag måste dela ut alles på torsdag kväll. Nu ska jag gå och göra mig i ordning.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0