22/4-10

He he hej

Jag har varit lite off här ifrån ett par dagar. Men I´m back! Vad har hänt? Har varit i Stockholm med klassen och kulturarna. Det var trevligt. Det var bra väder, musikmuset, medelhavlsmuset och på kvällen var det opera. Operan..de var duktiga och så men jag hade hellre sett Phantom of the Opera. Men annars var det awesome, höll mig till de snälla och lokalsinneade människorna och vinkade på kulturare som sprang förbi på stan. Jag köpte stumpor och sen gick vi och åt glass. Hann dock inte träffa Emma Ö. Det var synd. Eftersom det hade varit en olyka på E4:an så tog det extra tid att ta sig hem. Vi var hemma 01.30, men som tur var fick jag sova hos Karro så kunde jag få lite längre sovmorgon innan man skulle iväg till skolan som började 09.15. Sen var det bara att cykla och dela ut Linköpingsposten samma dag.

Efter att jag hade klarat av att hålla en liten redovisning/tal på engelskan kunde jag andas ut - klarade veckan. Och det satt fint med fika på matten - alla hade klarat nationella i matte B, trevligt tänkte jag. Sen gick jag ner med min tysk på stan fyllde på busskortet och köpte present till lilla syster som fyller år imorgon. Nu får jag konkurrans om vem som ska köra pappa..men jag fick i alla fall köra till och från kören och fram och tillbaka till hemköp imorse.

Johan Glans har varit en av veckans roligaste! Just nu får jag inte mycket gjort men jag ska snart ställa mig i duschen ett tag och förhoppnigsvis hitta insperation till vad man ska ta på sig ikväll på födelsedagsfesten. Yes, annars får man kuppa.... xD :P


Den fina bilden!

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0