24/5-10

Mönstrar den 23:e juni! :D NICE!

Vill ut och springa, springa springa! Får unna mig en hel dag ( i alla fall några timmar) på gymet i veckan, så får det bli. Vi slutar snart, snart är det sommarlov. Ska bara hålla ut några veckor till. Och sen är det bara ett år kvar.

If you've stopped talking to me, please get out of my mind. I don't need you to fuck around with my thoughts.. dude... meh Seriöst, lägg ner!

Jag måste göra jättebra ifrån mig på dialogprovet i teckenspråk för att få VG, KÄNN INGEN PRESS ALLTSÅ?! Men nästa vecka är i lika med döden. ( + historia prov, matte inläning och ett stoooort svenska prov, och sen ska man läsa ut den där boken också ehhe..)

Några bra saker just nu:
- Det är inte så långt kvar
- Är ofta snygg i håret nu för tiden ^^
- Ska köpa shorts på fredag = spännade
- Mando Diao på Grönalund hihi

Ska sjunga med Cantus på söndag föresten.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Nilla! Jag sviker dig jämt nu för tiden känns det som, men jag har bar en lektion på fredag kanske, och om det är så så åker jag hem...

Men nu är jag med på Mando iaf! :D

Puss, du är bäst!

2010-05-25 @ 20:59:34
URL: http://chokldapralinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0