2/5-10

Det är maj, vår! :D Och jag har haft en fantastiskt mysig helg med min kör och 190 andra körsångare. Jag hann berätta lite idag, men det är långt ifrån allt. Men man kan säga att jag behövde det och att jag ha skrattat så mycket att jag kommer ha sexpack magen imorgon!

Idag har vi firat Madde som fyller 18 år. Vi fikade och hade det mysigt i trädgårdsföreningen i solen ljus. Jag är alldeles för trött för att berätta om ungdomskörfestivalen men det har varit SKITKUL! :D Ska nog lägga upp bilderna på facebook nu. I think!

Jag har inte pluggat - om någon undrade. Jag har istället suttit och tittat på Dr Who på YouTube. Nilla saknar London när hon tittar på Dr Who.

Häjdå puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0