28/5-10

Det låg två hundar begravda - än så länge.

Men nu till något mer roligt! Jag ska springa iväg till bussen om ungefär fem minuter. Ska köpa de där shortsen jag talade om igår. Och ev. en ny bikini, om jag hittar någon. Och fika med Malin.  Efter det ska jag skjutsa hem pappa (med skäp^^) och sen vidare till Vreta kloster kyrkan. Och på tal om Vreta klosters kyrkan (som även fyller 900 år på söndag som jag och Cantus  + våra andra körer sjunger på söndag klockan 16.00) SÅ har jag eventuelt fått ett sommarjobb där! Ska visa runt turister och annat folk som besöker den fina kyrkan. Eventuellt alltså, hoppas att jag får det! =)

Ikväll ska jag ut på landet och kanske ta mig mitt första utomhus bad i år, yeah!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0