30/5-10

Börjar inse hur mycket jag har att göra och hur lite tid det finns - stress och pluggångset.

Det här är vad jag har fått gjort:
* Bokat tåg och bussbiljetter till Stockholm - Mando Diao på Grönalund! <3
* Bokat tåg och bussbiljetter till Skavsta (Nyköping) till flyget till Tyskland och Kahti i juli!
* Har typ läst igenom historian (engelska häftet i alla fall)
* Gjort klart matteinlämingsuppgiften! - DAM GOOD!
* Sjungit med Cantus
* Och gått runt i min snygga frisyr och mina nya shorts och snyggat mig. ;)

Det här har jag inte gjort:
* Pluggat historia ORDENTLIGT?!
* Ärenden på stan
* Pluggat teckenspråk - för i heeeeeelvete Pernilla det hänger på ditt betyg, skärpning!?
* Börjat plugga svenska.....?
* Och till sist, läst ut den där svenska boken - ska vi försöka få den klar tills imorgon 10.30 är du gullig?
* Och sen lite reklam utdelning och sommarkonsert
* Städat mitt rum, jag måste kunna hitta sakerna jag ska göra. De är här någonstans...

There you have it, my week. Om det finns någon som vill byta med mig, go for it.

Eh.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0