3/5-10

Måndag idag. Jag börjar känna av pluggångesten. Jag är trött efter helgens lek och körmys, men det var det värt. Är dock besviken på någon som för ett halvår sen säger sure vi kan köra en låt på våran konsert, men sen börjar tveka. Sen säger att det är okej, vi anmäler låten. Innan repet i onsdags säger du att du egentligen inte vill, men kör ändå. Idag sa du att du inte ville, men sen så säger att du kör ändå när låten ropas upp. Besviken. Jag vill aldrig tvinga någon att göra något som någon inte vill. Men det blir inte lika kul att spela om jag vet att du egentligen inte vill. Bara besviken, massa besviken.

Men till dagens roliga; jag och plutten gick till skivlagret efter skolan. Johnossi skulle spela och signera sin nya skiva! :D De var jättebra! Vi var först, 45 innan de började. De kom in där, först hälsar John. Sen vänder jag mig om och tittar på Ossi och får en sån där "tja" hälsning med hela huvudet. :'D Fick hjälpa dem att fixa ljudet också, plutten filmade när de spelade och blev fotad av Corren - kolla tidingen i morgon! När de signerade berättade jag för dem att jag lyssnat på dem sen de släpptde deras första skiva. Då fågade de vilken jag tyckte var bäst, "ehehhä..." sa jag. Den nya va? - sa Ossi *hint hit hint* "Ja precis ^^" - sa jag. Har lyssnat igenom deras nya skiva nu, den är super trevlig.


Johnossi

Nu ska Nilla duscha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0