4/5-10

Seg i starten? Ja.

Bra saker som har hänt idag:
* Gick hyfsat bra på historia läxförhöret som vi fick tillbaka idag
* Madde, plutten, sam/samarna och kulturarna är awesome.
* Jag gick och fixade på banken alldeles själv ^^
* Fixade med ännu mer vuxenpapper när jag kom hem (vuxenpoäng!!)
* Att folk kommer och tittar på konserten på torsdag - that´s make me happy :')
* Ska på middag med Follkö på fredag
* Körde inne i mer centrala delar av stora staden och motorväg :D

Dåliga (mindre bra) saker som har hänt idag:
* Att jag fortfarande lägger ner energi på att bry mig om dig och erat lilla gäng, "leka snart?" suuuure - kan ni inte bara koppla följderna av att putta bort mig i ett halvår.... Eran opepphet får inte smitta av sig på mig inför konserten, då kommer det inte bli lika roligt att spela (eftersom jag vet att någon egentligen inte vill spela den låten). Men jag ska tänka på Madde och vi ska DANSA DANSA DANSA OCH ÖSA! :) Madde är väldigt bra, just so you know.
* Att jag suger på att plugga
* Mitt rum är fortfarande inte städar sig själv...(?)

Jag vill se Moulin Rouge.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men du ska spela piano alldeles själv på scen. Om du behöver stöd kan du ju alltid ta med dig papprerna så står jag brevid och byter papper åt dig :P Lite som en assistent :P



För du är totaly grym alltså!

2010-05-06 @ 08:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0