8/5-10

Heeeeeej!

Ja ni undrar säkert vad som har hänt de senaste dagarna, do you?

Konserten ja, det var roligt att de kom lite folk och tittade :D <3 Jag och Madde hade bäst scennärvaro vi öste och dansade! :D Vi körde Long before rock ' n roll då jag och Madde öste på massor! Fine Wine körde min grupp - det var bara att dansa på där också - det är mycket roligare och titta på om de på scenen rör på sig. Piano låten gick..sådär. Fick blackout men det löste sig på slutet. Jag kan den egentligen så det var skit att det inte gick som jag ville, men det kan hända det bästa. Jag har i alla fall filmat när jag spelade den samma morgon hemma topless (?) när mina fingrar dansar runt på pianot. Får se hur det blir med den videon.

Igår var det egnelska nationella, gjorde mitt bästa helt enkelt. Efter matten och efter att jag hade kommit på att det skulle vara en bra idé att ta med geografiboken hem gick jag plutten och Elias mot stationen. Vid stationen tog jag och plutten (språk Linnea alltså ^^) tåget till Mjölby där vi chillade och......Nilla målade för första gången sen jag vet inte när (Linnea målade det mesta) men det var roligt och mysig. Det var ett bra sätt att stänga av tankarna på. Tog bussen till kören, det var mysigt det också. Härligt gäng det där! Tog bussen in till stan, väl i stan gick jag bort till Kniv och Gaffel där Folkö barnen satt och väntade. Vi åt jättegod mat, vin, en jättegod efterrätt och pratade om allt möjligt.  Madde fick en fin födelsedagspresent.. xD Wwwwwwwwwwoh! = beskrivning på hur roligt det var att vara på resturagen och sen ta sig till björke Linnéas mormors lägenhet där kvällen fortsatte. :) De fina människorna följde mig till bussen sen. På bussen träffade jag Alva, vi pratade om lite allt möjligt och så fick jag en trelvig bussresa hem. När jag klev av bussen (så kollade jag självklart om det kom någon först, det gjorde det inte) sen gick jag över till övergångstället och dansade till Markus Krunegård  Isande diskant sen "dansade" jag resten av vägen hem också. ^^ Sa godnatt till mamma och pappa sen slocknade jag i princip direkt och sov till halv tio. Mår helt okej, har inte ont någonstans.

Fick för mig att hippiefesten skulle vara idag men den är i juni.......KOLL! Ska få tummen ur och plugga nu. Annars är jag öppen för idéer om kvällen. Vad ska ni göra?

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0