9/5-10

Lyssnar på mes pop - men det kan vara mysigt det också sådär ibland.


Jag har skrivit ytterliggare på samhällskunskapen. Ska ta en sväng förbi och låna en bok imorgon. Har äntligen börjat knapra lite på geografin också. Men det är mycket kvar. De kommade veckorna kommer bli skitjobbiga - skolmessigt. Fan ta mig om jag börjar fokusera på det där långt borta för länge sen grejen/de andra gänget då kommer det vara kört. Måste lära mig att följa mitt eget ordspråk.

Har kört bil idag, det var roligt! Ska köra mer imorgon, hem från pianot. Blir så oväntat glad när pappa säger att min backning knappt kan bli bättre, ska bara våga backa med lite mer fart hihi. Fokusera på något bra framöver? - Vi går bara tre dagar i skolan den här veckan. Det är trevligt! Jag ska förhoppningsvis klippa mig snart!

Tog mig tid att spela gitarr idag föresten, det borde jag göra oftare.

Kommentarer
Postat av: frida största fan wessman

Vad fint! Hihi, nu ska jag börja följa din blogg :)

2010-05-10 @ 13:27:52
URL: http://frittioff.blogg.se/svamp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0